понеділок, 27 квітня 2020 р.

Завдання для учнів 6 класу (Понеділок 27.04.)

Українська мова- Контрольна робота за темою " Прикметник як частина мови". Виконати тестові завдання у групі Вайбер. На вибір один варіант.

Українська література -повторити розділ "Пригоди і романтика". Творчість Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної.

Підготуватися до написання контрольного твору-роздуму на тему               " Кожна пригода- до мужності дорога, а мрія кожного в серці живе" ( за творчістю  Всеволода Нестайка, Ярослава Стельмаха, Лесі Ворониної).

Завдання сьогоднішнього уроку- письмово висловити свої думки на тему " Кожна пригода- до мужності дорога, а мрія кожного в серці живе!" Нагадаю, що тип мовлення твору- роздум. Як відомо, цей тип спричиняє певні труднощі, адже у своїх творах учні часто збиваються на переказ змісту твору, не висловлюючи свого враження від прочитаного. Завдання твору роздуму- дати відповідь на запитання чому?                       

Завдання для учнів 11 класу (Понеділок 27.04.)

Українська мова-повторити параграф 44-47 с.198-216. Напишіть невеликий текст- розповідь ( 12-15 речень) про свого друга, подругу з елементами похвали за його (її) вчинки, дії, ставлення до рідних, знайомих, охайність, цілеспрямованість тощо. Обов'язково аргументуйте свою похвалу. Виголосіть її вдома перед своїми батьками. Вам на допомогу с.211-212.

Українська література- Ліна Костенко " Маруся Чурай". Урок мовленнєвого розвитку. План-характеристика Марусі Чурай (письмово). Підготуватися до тематичного оцінювання за розділом " Літературне шістдесятництво. Митець і суспільство.Творчість В.Симоненка, Д.Павличка, І.Драча,  М.Вінграновського, Ліни Костенко."


Немає коментарів:

Дописати коментар